El cos i la carn de l'art. De la representació a la presència.

M. Lluïsa Faxedas Brujats

Resum


Quan l’artista d’origen serbi Marina Abramovic va batre rècords d’assistència al MOMA de Nova York amb la seva exposició retrospectiva The artist is present (2010) es va certificar, d’alguna manera, no només l’èxit personal de la seva proposta, sinó de la de tota una generació d’artistes que, com ella, havien convertit el seu cos en la seva principal eina artística...

Text complet:

PDF




Copyright (c) 2016 M. Lluïsa Faxedas Brujats

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0 Internacional de Creative Commons

Llicència de Creative Commons
Filosofia, ara! Revista per a pensar de Filosofia,ara! està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0 Internacional de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a http://filoara.cat